Sunday, August 17, 2014

1608 : two years later..

assalamualaikum =)

alhamdulillah, masih berpeluang untuk menghadapi tarikh bersejarah ni sekali lagi.
kawan-kawan yang berjaya ke sana pun dah nak balik tahun depan ( seronok dengar cerita dorang kat india , hihi) . aku kat sini, masih rasa macam tak percaya semua yang berlaku . macam-macam perasaan , sampai tak tahu nak rasa macam mana ni , haha . insyaAllah, akan terus berusaha untuk bangun dari kejatuhan yang begitu tragis itu .
setahun di kuantan , baru terasa rindu zaman kolej dulu . memang tak banyak kenangan kat kolej sana , tapi rindu nak rasa semangat macam dulu2,, teringatkan kawan2 yang suka bagi nasihat, kata2 semangat,,, maklumlah sejak setahun yang lepas ni, asyik 'saiko' diri sendiri je hahaha,,, entahlah, mungkin cara mereka berbeza,,, dan aku kena sesuaikan diri ,  sebab environment takkan berubah semata-mata "sebab aku tak suka".

semoga aku terus dapat amik pengajaran dari persitiwa yang berlaku pada tarikh 1608 , dansemoga lepas ni terus kuat untuk teruskan perjalanan di kampus baru ni . TIGA TAHUN JE LAGI !!
haha .

No comments:

Post a Comment