Monday, January 16, 2012

RuPa peNtinG taK?

Assalamualaikum to all readers...

Hehe.Gelak jahat dulu sekejap.Apa korang rasa untuk tajuk entry aku kali nie.Straight?Huhu

Nak tanya...rupa bagi korang penting tak?Sebenarnya,terpulang kepada individu.As in beauty is in the eye's of beholder.




Aku rasa lelaki lah yang pentingkan rupa.Perempuan.Hurm,bagi pendapat peribadi aku.Perempuan lebih tangkap lentok dengan ayat-ayat.Tu la orang panggil mengayat.Hahaha.

Cuba korang lihat,bagaimana perempuan yang cute,cantik,jelita boleh dapat boyfren yang muka macam jambatan tak siap..opss..

Yeahh..maybe that guy pandai buat lawak.Or he's got something that attract that girls attention.

Tapi guy..hurm,sangat pentingkan rupa.Seriusly,aku benci that kind of guy.Rasa macam nak tumbuk-tumbuk je muka tu.

Bukan aku maksudkan aku nie tak cantik..coz Allah's creation all are beautiful.Including you readers.Tapi manusia kan...tak pernah bersyukur.



I thanks for someone that love me.Thanks.But i'm sorry.I could'nt accept your feeling towards me.

Only Allah does not make me feel hurt.Really.And I only believe in someone who ask me the way Allah's want.

Please say...

"Will you marry me?"


Yessssssssssssssssssss!Of course you'll be mine forever and ever.


Cinta selepas nikah yang ku dambakan.Ya Allah,pegangi hati ini.Aminn.



Thanks sudi baca.

No comments:

Post a Comment