Thursday, January 5, 2012

Mujahadah itu Pahit sebab Syurga itu Indah

Assalamualaikum bloggers semua!!

Hurm,tak pernah aku rasa happy macam nie.Ya Allah,aku bersyukur.Kau pegangi hati ini.Ya!!!Malam nie,officially....I'm singleeeeeeeeeeeeee!!

Hehe.Tahu macam mana aku boleh buat keputusan nie??Hurm,sebenarnya aku pom tak tahu.Kah99.Mungkin aku masih tak cukup kuat.Tak kuat nak hadapi godaan dunia.

Dengan iman yang hanya senipis kulit bawang nie,bila-bila masa je boleh tercarik.SubhanAllah!Aku mengenali hamba Allah yang saaaaaaangat baik!!Sangat baik sampaikan air mata ku mengalir.Aku bahagia walaupun  seketika cuma mengenalinya.Kitorang da pakat nak kurangkan saham dosa hehe(mentang2 aku amek akaun)..takut dapat dividend kat neraka nanti...Nauzubillah!..

Aku tak tipu tau.Sikit sebanyak,aser jeles tengok orang ber'kapal'.Uwaaaa.Tu la pasai aku wat tajuk kat ataih tu.Mujahadah tu pahit sebab syurga tu indah.Semakin nak melawan nafsu,semakin kuat la gejolaknyer.Adehhh..

Tu la,matlamat tak menghalalkan cara.Nak couple Islamik segala bagai.Hehe.Sebenarnya,bila da 'couple' nie,kita da terkena panahan syaitan.Nie yang aku baca kat salah satu blog la.Tak baik an lau tak kongsi ilmu.Adoiii...

Berat lak,bile orang suka bab cintan-cintan nie nak menegah cintun-menyintun.Hukhuk.Ehh??CINTA adalah fitrah la.So,korang nak bercinta...bercinta la.InsyaAllah niat yang betul membawa ke jinjang pelamin.CINTA SAMPAI SYURGA.I wish u all happiness with Allah's blessed!!Aminnnn

Sekian,wassalam..and thanks sudi baca...

No comments:

Post a Comment