Sunday, January 15, 2012

LoVe StOry Lets Make iT HiStOrY...

Assalamualaikum...

First sekali,aku nak mintak maaf andai tulisanku kali nie akan menyentuh,mencuit hati sesiapa.

Ayahku dah dimasukkan ke hospital.Sakit lelah.Doakan dia tak pape ea.Satu probs timbul lak at the same time.Nie yang wat aku hangin nie.


Ape???Hurm..for another time...


 Yeah..my heart da dibreak kan!!Eee...sejak pagi nangis tawu tak??Huhu.Bengkak-bengkak mata nie.Tahu tak pe masalahnye?


Sedih an??Kalau korang kat tempat aku korang rasa la apa yang aku rasa nie.Jahat kan lelaki...suka bagi harapan.Last-last diorang gak yang musnahkan.Paling dasyat lam idup aku.Aku tengok kemesraan yang live kat fb!!


Salah aku la.Aku yang fantasize bagai nak rak.Dahsyatnyer kali nie coz aku close akaun pesbuk and aku gak da patahkan and hilangkan aku nyer sim kad.Biar aku tak leh jejak dia and of course dia takkan jejak aku.Lantakla.


Fuuu...ade betolnyer kata hati aku nie.Aku kena percaya kata hati nie.Dia dok syok layan awek die aku syok tangkap frust!Haha..unbelievable.Tu la,bila melibatkan soal hati,kasih sayang senang je mata nie nak berair bagai.Alhamdulillah,pernah ada pengalaman..aku boleh gak kuatkan semangat.Kikiki.

So..aku kena move on gak dengan hidup aku nie.No turning point lagi dah.Biar Allah je la yang menentukan segala-galanya.Maafkan je la dia.Selagi aku fikir pasal dia,aku takkan berjaya get rid of him out of my life.Aku mesti accept segala yang berlaku ke atas diri nie agar mengajar aku erti matang.Jangan mudah melts in guy's game...Fighting!

K la,sekian...and thanks sudi baca...(entry yang berkobar-kobar)

No comments:

Post a Comment