Wednesday, January 4, 2012

Frustnyew...

Assalamualaikum...

Frustnyew hati nie.Ditinggalkan pakwe??Ehehehe..taklah.Cam mane tak frust,saya tak dapat asrama.LOL!!Tak baik tau,tengah sedih sesangat nie.Sampaikan dah tak dapat tengok gambar profile picture sendiri kat pesbuk.Ye la gambar tu senyum,macam ngejek je.Dush..dush...(Ketuk kepala sendiri)

Sebenarnya,hati tercuit.Luangkan masa baca blog drcinta.Banyak yang negatifnya letak gambar nie.Lagipun,kawan-kawan dok puji,boleh mendatangkan riak.Pernah baca satu artikel,buat apa kita mengharapkan pujian-pujian manusia,kalau kita boleh dapat pujian bidadari di akhirat kelak.



Bukan berniat ditujukan kepada sesiapa,pesanan buat diri sendiri gak yang tak pernah tak degil nie.Hehe.Tapi kalau nak letak jugak bak kata sahabat saya Ana Shahrul "terpulang.."hehe.Setepek bagi kat hang.Thanks Ana Shahrul.

Aduii..rancak bercerita pasal gambar sampai lupa lak kat masalah pokok saya.Huhu.Sebenarnya,ke'frust'an saya nie berpunca sebab saya tak dapat asrama.Urghhh...tensionnyer.Nak dapat asrama,syarat merit kena cukup 40.Terkejut cimpanzi tadi sebab merit saya 33.Haha.Ingatkan dah 20 wape entah.Tapi tengah tunggu keputusan rayuan la nie.

Sebak jugak mengingatkan diri nie duk menumpang.Huahahaha.Redha je la.Nak wat camner,salah sendiri.Sape suruh tak rajin cari merit???Kak Jamilah bagi kata-kata sikit sebanyak dah buat saya lega.Nak nanges lagi aser.Korang,sila cakap "kesiannnnn"...

Tak apalah.Cam mane pom,kena tunggu keputusan rayuan dari ustaz la.Ya Allah,semoga dipermudahkan segalanya buatku dan sahabat-sahabatku,Aminnn...

Thanks sudi baca...kalkeayoe

No comments:

Post a Comment