Thursday, December 1, 2011

Kebahagiaan dalam Perpisahan

Assalamualaikum blogger2 semua...pada yg non-Muslim,selamat bersiar-siar..blogwaliking whatsoever..

First of all,penguman!Pengumuman!Attention please!haha.Sebenarnya,blog officially yg sy wat sendiri dah selmat dipadamkan!


Walaupun sedih,namun kebahagiaan dalam perpisahan.Banyak sebab saya padamkan blog saya tu.Saya minta berbanyak maaf kat followers sy.Dalam 16orang jugak follow.Fuhh...walaupun hanya picisan,still ade yg follow erk?Tq sooooo much!Syg korang ketat2.Mengalahkn suar ketat!

First sebabnya,saya ak setia kat blog nie je!KESETIAAN!!!Yeah,penting tau.Macam ni lah caranya nak didik diri jadi setia.Haha.Setia with besties!!

Second,saya banyak kutuk-kutuk org.Ada budak soleh(nie sy x kutuk),sirap,cicak kobeng and sewaktu dengannya.(Tp kat sini belum tentu sy x kutuk,padanlah ngan muke,hahahahha)

Tu je kot nak citer.Citer bebanyak pom bukan korang larat nak baca.Hahahahahahahaha..kang da kena sebijik!Setepek lagi saya bagi.Haha.


Sekian,and tq sudi baca,,,=)

No comments:

Post a Comment