Wednesday, July 27, 2011

YOUR BEST OUTFIT PHOTO CONTEST






Assalamualaikum korunk...jom join kontest nie...tarikh tutup 28hb Julai...kali nie join kontes daripada lifeoftyra..wish me luck..

And this is mine..

Location:Putrajaya
Kenapa saya cakap this simple kemeja as my best outfit because nie first time saya ada baju kemeja tau.Dan first time saya beli sendiri (selama nie shopping dengan mak)

Ok..baju nie baju kemeja kotak-kotak..sangat simple..tu yang saya suka...corak dia tu ada kaler pink and hitam..so saya sesuaikan dengan tudung hitam and jeans hitam...

As saya nie seorang yang simple,remaja dah terbiasa dengan fast..sumer nak fast jek..even nk makan pun fastfood..saya lebih selesa kenakan selipar..

Nampak je selipar jepun..tapi dia unik..ade corak bubble-bubble yang colourful and tapak die paling tak boleh blah kaler merah..hikhik..tu yang unik...thats all..nak tag aeystyle,genkcorner,suza,and syimah....

Good luck sumer...

3 comments:

  1. waaa ... jijan suja xde baju yg lawa lh ish2 ... emm ... p insyallah lh yer jijan

    ReplyDelete