Monday, July 11, 2011

Nur Kasih...



Assalamualaikum...
Hatiku tersentuh tatkala mendengar lirik dan klip video nie..terus aku sebak..teringat bonda di kampung..menantiku..merinduiku..anaknya yang jauh di perantauan..

suatu ketika dulu..aku sakit..menelefon ayah dan ibu di kampung..saat dengar tangisanku..dia turut menangis..Ya Allah..aku rindu..rindu keluargaku...rindu ibuku...hanya Allah yang dapat balas jasamu,ibu...
Mek...Yan saye mekkkkkkkkkkkkk!

Saat ini,kalbuku turut tersentuh..sahabatku Blue,dia selalu di sisi..bagi semangat...untukku terus kuat..aku tahu sahabatku..kau juga banyak dugaan di situ..kongsilah denganku..ku setia dengar suka dan dukamu..ku doa,semoga persahabatan ini kekal hingga ke akhirat...

Ya Allah..syukur..saat ku terkapai-kapai mencari redhamu..aku masih ada tahan tuk berpaut..ku insan lemah..mudah lalai..leka terbuai mimpi-mimpi yang tak pernah sudah..ku mahu berubah..ku mahu bahagiakan keluargaku..kebahagiaan mereka adalah kebahagiaanku...

Ya Allah..Palingkanlah aku dari cinta dunia yang tak pernah sudah melewati hari-hariku..temukanku insan soleh yang dapat membimbing aku..agar sentiasa melabuhkan cinta kepada-Mu...

"Allah tak pernah lupakan hamba-Nya kecuali hamba-Nya yang melupakan-Nya yang tak pernah lari dari lalai dan leka"

No comments:

Post a Comment