Saturday, July 16, 2011

HOPE AND FAITH

masa2 tengah patah ati nie ,tiba2 teringat balik kata2 cikgu aku masa form 5 dulu..masa tu aku tengah 'hilang pedoman' (macam sekarang) sebab kna g masuk pertandingan pidato dalam minggu exam....sangat stresssss!!!.yeah!minggu tu paper bio,add maths and fizik..tambah pulak dgn pidato yg aku x pnah ada pengalaman tuh..ah!!dalam duk bercelaru tu,aku g practise dengan cikgu BI aku..mungkin dy tau aku stress,so dy cakap,

"Just go and do your best..I know you can do it,like always.I HAVE FAITH IN YOU!"

rasa macam bersemangat sangat bila dy cakap mcm tu..ye lah,dy dah bagi sepenuh kepercayaan n keyakinan,padahal dy bukan tak tau aku takde pengalaman utk pertandingan tu...dah la sibuk dgn exam lagi..subjek kritikal pulak tu....mcm dah takde harapan nk menang lah..but thanks to her,i managed to gather up my courage and did my best during the competition...tak balik dengan tangan kosong.tak balik dgn kekalahan..:)
masa dekat SPM , dy panggil aku and sekali lagi bagi semangat........hasilnya,result takde la gempak mana,tp lebih baik la daripada trial exam....:)


So????

walaupun sekarang sume dah berlalu,aku tetap akan igt kata2 dy tu,and akan terus buat yang terbaik...
may Allah bless her always..:)





KEEP GOING ON AND DONT STOP BELIEVING!!!! :)

No comments:

Post a Comment