Thursday, June 9, 2011

CONTEST CINTA MONYET

Sila copy paste this banner...
Assalamualaikum to all readers...

First of all...nie first time aku wat contest!Hehe...hope mendapat sambutan la dari korang.Hehe.Tajuknya pon macam gempak jek tapi banner...alahai...hehe..so aku kena banyak belajar lagi nie.Korang...ni syarat-syaratnya...

1.Korang semua leh join x kira follower aku ke x.Janji kena buh banner tu kat atas entry korang.
2.Tajuknye:CINTA MONYETKU
3.Entry x kisah nak wat camner-camner pom janji korang suke,hehe...Tapi pastikan taruk link korang kat ruangan komen entry nie,supaya aku mudah serbu and terjah!haha
4.Lam entry korang kena letak link blog aku.Kalo x,xmo kawan..hikhik
5.Tag paling koman 3 orang blogger..lagi ramai lagi bagus...hihi

Aku taknak tag sape-sape sebab nie open contest and contest pertama aku.Historical day in my life nie.Tarikh tutup contest nie 30 Jun 2011...and ade special token pada yang menang.So,good luck!

No comments:

Post a Comment