Tuesday, May 31, 2011

Segmen Mas Zone : Kami Blogger Baru !

sila letak banner
segmen mas zone kami blogger baru

Assalamualaikum to all readers...

Hmm..salam sudah diberi.So,what I want to write right now.The clock showed 1.12 a.m. and still can't sleep yet.What should i do?Blogwalking and facebooking.Anybody...add me at facebook,Azizan Mohamad okay!With gambar My Princess punyer hero and heroin.So sorry,I'm not that good to letak facebook punye links or ads here.So,yg pndai tu,ajar-ajar lah yer.Hehe.And don't forget,my friend Rosmaizan Drahman,with teletubbies picture.

Honestly,blog nie kawan saya yang buat.She create this blog and ajak saya join.So,kitorang sama-sama contribute to this blog.Tujuan asal,kitorang nak kongsi apa yang kitorang buat,suka dan macam-macam lagi lah yang sewaktu dengannya.

Saya sedar,banyak yang perlu saya pelajari untuk hasilkan entry yang baik.Hoho.But seyes,saya tak suka terikat dengan bahasa terlalu formal.Entah,rasa macam tak seronok.Dull ajer suasane.Suka campur-campur bahasa Omputih.Selain leh lepaskan isi hati,leh gak increase vocab lam English.Suke gune bahase pasor takpom bahase klate,our hometown's language.

Korang yang tak pernah datang Kelantan,InsyaAllah saya akan postkan entry about Kelantan.Our foods and our beautiful places.Lupe lak nak kenalkan diri.Let me introduce myself,name saya Noor Azizan.Boleh panggil zizan.Tapi bukan Zizan Raja Lawak tau.

Saya nie takder lah terlalu baek.Jahat pom takderlah terlalu jahat.Entah yer entah tak,hehe.Hobi,makan.Tak tau nape,mulut saye takleh duk diam.Aser nak ngunyah jer.Sebab tu badan yang besau betambah besau,huhu.Kalo saye tak makan,saye berceloteh.Memang tak habis ceritalah kalau member jugak tumpang semangkuk.

Okeh,nie pics chumell yang saye jumpe kat internet.Credit to google image-heart.Cute tak lembu tu.Lau English bukan cow tau,tapi anak lembu kite panggil calf.Chumellnye die.Saye suke benda-benda chumell.Kepada followers sy,terima kasih banyak-banyak sudi memfollow kitorang.We promised for not disappoint you olls.So,teruskan follow yer.Saranghae.

Cube carik kat ner heart-shaped kt cute calf nie..post kt comment jwpannye taw..
nie saya nak tag diorang...

iera
-Thanks sudi bace..-

3 comments:

  1. singgah dr blog mas . . follow awak :D

    ReplyDelete
  2. kat atas kepala tu hehe comel :)

    singgah sini n follow ^_^

    ReplyDelete
  3. follow korunk..thanks sudi singgah n follow...

    ReplyDelete