Saturday, May 21, 2011

adEq aNgKat keR?

Assalamualaikum to all readers...Alhamdulillah syukur rasanyer aku dapat titiskan lagi tintaku di sini.Hehe,kelakarnya tajuk entry aku kali nie.Tentu ade yg dah geli-geli dengar an?Hmm,actually,aku pom tak sure ah.

Ape pendapat korang,kalau one cakap die sayang korang sangat-sangat?Dia cakap dia nak bersama korang jer.Dia cakap dia tak boleh nak jadi pakwe/makwe korang,kerana ada sebab sendiri.Dan dia cakap dia wat sumer tu sebab dia taknak korang disakiti dan dilukai.Perghhhhhh...nak pengsan!

Korang da bace surat aku?Yang tu aku tuju kat die ah.Korang nak tahu,die kol aku pagi tu.Ajak juupe.Entah nape,aku pergi jugak.Dia wat aku gembira saat-saat die nak balik kampung.Sedih sangat-sangat rasa.Ok,la aku tak nak sedih-sedih,jom tengok pics aku yang sikit2 tu.Hehe...

First meet without make-up!
Giler an aku?Ye la,dah la nak first DATE!Erm..date ker?Ahakz,entahla.Kitorang sangat complicated.Aku pom tak tahu nak tulis camner.

Besau sangat kaki suar aku..huhu..die pakai jeans Levi's,ori ker?=p

Bear dari die..teman tidurku kini..AB..=)
Ok sumer,korang doakan aku temui jawapan erk.Konpius tercabut pius sebenaunyer mikir.Sapekah die pada aku.And siapekah aku padenyer..btw,aku sangat menyayanginya.

-Thanks korang sudi bacer-

1 comment:

  1. jgn mengharap pada sesuatu yang tak pasti..thats my only advice 4 u..:)

    ReplyDelete